top of page
  • Writer's picturecheChee

用光光分享✩值得回購專屬我的ME


唔經唔覺用晒ME Regular 更生活化保濕乳液(4種配方/ 175ml / HK$ 490)

真係好好用, 個人覺得值得回購囤積既護膚產品哩, 哈~!!


IPSA 於30 多年間以超過1000 萬亞洲人肌膚情況作出診斷及研究

ME (Metabolizer)更生活化乳液有17種配方,

以個人化配方, 針對各種肌膚問題, 維持穩定細胞既代謝節奏,

令肌膚回復細緻紋理; 水潤亮澤!

我呢支ME更生活化保濕乳液特別針對肌膚乾燥;

含海洋活化精華EX調節細胞代謝,

改善油脂分泌過剩問題, 有助平衡肌膚油脂,

彌補肌膚缺失!


每次3泵ME於化粧棉, 由內到外由下往上,

以螺旋式方向打圈, 輕柔慢慢揉開ME乳液,

令肌膚充分吸收ME!

簡單護膚步驟, 令活性成份影響肌底膜,

發揮肌膚修復力, 回復晶瑩剔透既透亮素肌!


一支ME大約可以用到個半月至兩個月;

用化妝棉抹法唔單止令肌膚覺得乾淨之外,

用完會更會覺得肌膚濕潤又柔軟!


我肌膚因水份不足而有泛油情況,

導致暗粒經常出現; 但用左ME後暗粒明顯比之前少,

肌膚亦無咁暗啞, 證明控油能力強!

想肌膚Keep住靚靚, 肌膚就一定要有足夠水份;

建議可以配合埋IPSA流金水Serum 0!

(流金水TTR Aqua生肌水源素 HK$320/200ml)

(Serum 0緊緻淨肌排毒精華 HK$700/50ml)Serum 0 緊緻淨肌排毒精華(HK$700/50ml)

主要功效係排毒; 水潤; 小顏!

質地清爽唔黏笠, 配合0-Method按摩手法

有助排走老廢物質, 瘦面排毒去水腫, 重塑面部線條哩!


GIVEAWAY!!!

個個女生都希望有靚既肌膚, 我都希望有更多人可以體驗ME!

承蒙品牌既愛戴及邀請, 黎緊我會搞個GIVEAWAY,

記得留意我今次既FBIG- ME post,

除左要like + Tag 3位朋友外, 仲要留言啊!

簡單寫低 「我期待IPSA ME乳液帶俾我_____________」

我會揀10名答得最好既IG留言, 將可獲得1支貨裝ME乳液, 快D黎參加啦!!!! 名額10支喔~!!


IPSA推出官方網上購物平台, 足不出戶都可以購物Keep住美美!

IPSA唔單止為每位客人訂制出與眾不同既專屬個人化美肌方案,

eShop更有獨家網上限時及限定購物禮遇!


了解更多IPSA產品可瀏覽以下網址:


Facebook專頁:IPSA HK



分享到此為止, 拜拜~



°゚。・*.゚ ✩ ˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥


Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page