top of page
  • Writer's picturecheChee

académie展開完美肌膚護膚程序✩゚

📷 潔面係護膚程序中既重要一步, 肌膚清潔乾淨, 後續護膚保養都容易好多! 最近我用緊académie既Brightening系列, 出奇地好用, 短短一星期肌膚已覺白滑亮澤, 同大家分享一下我用既呢個系列! 📷 académie Brightening Cleansing Gel 智慧閃亮透白潔面啫喱 蘊含柔肌潔肌因子, 有效去除面部污垢, 鎖住肌膚水分; 而維他命C洐生物及甘草萃取物, 可減慢黑色素合成, 淨白及改善暗啞肌膚! 📷 我配合埋潔膚刷一同使用académie Brightening Cleansing Gel 智慧閃亮透白潔面啫喱, 只需用清水加上啫喱好快已起泡, 污垢會隨住泡泡而黏走, 感覺好乾淨; 而且洗完面唔會覺得繃緊, 証明鎖水功效唔錯! 📷 📷 不過不讚美académie細緻毛孔淨顏刷, 刷毛細密且超柔軟, 於肌膚上打圈就輕易變成綿綿泡沫; 而另一邊矽膠刷頭, 專門對付頑固黑頭, 一物兩用還真真不錯啊~ 📷 肌膚清潔乾淨後就要喚醒肌膚, Brightening Hydrating First-Care Serum 三重亮白活膚露 為肌膚打好基礎之外, 之後塗抹既精華同面霜仲會更易被吸收添! 📷 Brightening Hydrating First-Care Serum 三重亮白活膚露 獨具雙網狀質地, 蘊含包WHITE3 三重美白複合物既精華 與含有透明質酸及保濕複合物水凝珠, 半透明乳白質感, 輕盈易滲透, 水感度極高; 瞬間將高濃度活性成份導入肌膚, 就好似無形既保護膜層保護肌膚! 📷 我最鐘意活膚露既質地, 幼滑延展度高且易滲透, 感覺舒適滋潤又柔滑; 加上性質溫和, 有助穩定肌膚狀態, 鞏固肌膚屏障, 從而提亮膚色, 減淡色斑; 為肌膚導入水份, 鎖緊水份; 肌膚水份足夠就更能抵禦肌膚衰老! 📷 Brightening Hydrating First-Care Serum 三重亮白活膚露 更可作急救肌膚之用; 用上化妝棉/面膜紙, 將活膚露濕透整張化妝棉重點敷上需要急救既肌膚, 例如額頭; 鼻; 兩邊面頰及下巴, 待5分鐘後取走化妝棉, 再用雙手輕拍幫助吸收, 令肌胞保持水潤飽滿! 📷 📷 académie Brightening Cleansing Gel 智慧閃亮透白潔面啫喱 (150ml) Brightening Hydrating First-Care Serum 三重亮白活膚露 (200ml)

官方網站: https://www.academiebeaute.com/ Facebook專頁: Academie (Hong Kong) Instagram: academiehk

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page