top of page
  • Writer's picturecheChee

#GivingTuesday 大家一齊開心搶

📷 幾年前我已經係gratus會員, 除左有多項醫學美容方案之外, 仲有不同國際級護膚品牌系列, 全面照顧由內至外肌膚健康至身體健康既需要! 最近gratus推出新搞作 #GivingTuesday, 顧名思義就係星期二勁賞! 📷 真係六合彩都無咁易中, 居然比我搶到RevitaLash Holiday Kit, 仲要係免費啊 (只需付運費)!!! 其實要搶到都唔係好難, 除左要教定鬧鐘之外, 最重要係有耐性; 因為同一時間太多人click入去, loading係會慢少少... 建議大家用手機+電腦IE同Chrome一齊開, 未見到有msg彈出黎之前, 都可以等多陣唔好咁快refresh, 咁就可以增加搶到既機會! 📷 我搶到呢Set RevitaLash Holiday Kit係一套四支既睫毛套裝; 其中Advanced Eyelash Conditioner 係針對短幼; 稀疏; 易斷等睫毛問題! 每晚只需好似畫眼線咁塗響睫毛根部, 慢慢就會發現睫毛長度; 捲曲度; 濃密度全面升級! 📷 大家一齊搶一齊分享快樂! 就算搶唔到, #GivingTuesday 當日都會有個7折優惠; 搶唔到免費產品, 都可以7折揀番件自己鍾意既product! 📷 gratus 官方網站: https://www.gratus.com.hk/ Facebook專頁: gratushk Instagram: gratushk

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page