top of page
  • Writer's picturecheChee

ZOAY Deluxe 打造好感系妝容♡

Updated: Aug 1, 2019

📷 古語有云:「工欲善其事, 必先利其器」 我一直都係用開ZOAY化妝掃, 因為ZOAY堅好用, 價錢唔貴且高質, 新手入門的話ZOAY化妝掃一定係首選! 📷 ZOAY係100%香港品牌, 化妝掃以專業技術及全人手工藝製造, 令整體毛質; 毛既數量以及抓粉能力 比起一般掃更優秀! 📷 呢一Set係ZOAY Deluxe套裝, 係ZOAY 團隊最新打造既高級化妝掃系列, 淡粉紅配玫瑰金既手柄係由韓國設計師親自設計; 而且ZOAY Deluxe化妝掃比較全面, 包括: S01 尖頭碎粉掃 S02 指感粉底掃 S03 局部修容掃 S04 斜頭暈染眼影掃 S05 筆型暈染修容掃 📷 我個人最常用亦最喜愛係 S01#尖頭碎粉掃 及 S02#指感粉底掃, 先同大家分享S02#指感粉底掃! 採用左韓國既壓縮技術令毛量增加30%; 而管柄仍然採用較細既鋁管, 令掃毛力度更集中, 就好似用手指上粉底力度; 但又比手指上粉底既效果自然! 📷 📷 用化妝掃黎上妝超快超方便, 慢慢用粉底掃均勻點印方式推開, 輕鬆打造透薄自然底妝! 📷 S05#筆型暈染修容掃 都係一支好好用既化妝掃, 幼細纖維毛配合筆尖型設計, 可用作細緻位暈染及修容, 令妝容更具立體感! 📷 📷 S05#筆型暈染條容掃可用於修飾鼻型; 我就鐘意用黎暈染眼影位置, 我貪佢抓粉力強, 於眼蓋位置掃開易上色, 自然又唔浮誇! 📷 📷 S01#尖頭碎粉掃超好用, 採用極纖細人造纖維毛, 掃毛超柔軟順滑, 而且毛量多, 大大提升抓粉力, 打造平滑肌膚, 達到理想既定妝效果! 📷 📷 要局部修容就要用上S03#局部修容掃 可以沾上光影或陰影粉修飾顴骨; 眉骨; 鼻骨及下巴等位置, 塑造立體輪廓! 📷 或者用黎彌補碎粉掃既不足, 就好似鼻翼兩側位置, 碎粉掃就未必顧及得到; 我用S03#局部修容掃就可以細緻定妝! 📷 📷 化妝後會比人一種煥然一新既效果, 感覺亦會較整潔, 所以化妝係基本禮貌; 淡薄底妝再以橙色為胭脂素造祼肌, 眼妝可以放閃粉提亮眼部明亮感, 就係我每日好氣色既簡單妝容!📷 ZOAY Deluxe Full Makeup Brush Set (HK$383)

官方網站: http://www.zoaybeauty.com/ Facebook 專頁: ZOAY專業化妝掃 Instagram: zoaybeautybrush

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page