top of page
  • Writer's picturecheChee

一支就足夠SkinBIOTICS全效激活精華

Updated: Aug 1, 2019

📷 唔想皮膚鬆弛同失去彈性, 一支好既護膚產品相當重要! 最近用緊瑞士skin.BIOTICS 稀世活能再生全效肌底激活精華 📷 📷 以突破性生物科技活性成分Ultra-Epidermino™ 生物科技活能再生因子作核心, 蘊含西藏冬蟲草萃取物及植物性角鯊烯等珍貴成分, 有助提升肌膚補水力, 從而改善魚尾紋; 皺紋等等! 📷 最正既係一支精華全面連眼都可用, 凝膠般質地, 滑溜溜好易推, 推開後再以按壓方式加強吸收, 肌膚就好似有一層無形既保護膜一樣, 有效改善乾燥皮膚, 滋潤又補濕! 📷 📷 我仲會用佢塗埋頸部, 一條頸紋老十歲; 記住手法係由下至上既塗抹喔~ 📷 Skin.BIOTICS 稀世活能再生全效肌底激活精華

官方網站: http://skinbiotics-swiss.com/ Facebook專頁: skin.BIOTICS 銷售點: 指定萬寧獨家發售

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page