top of page
  • Writer's picturecheChee

不啪骨! 不注射! 早晚1分鐘♡輕鬆排毒變小顏♡IPSA全新Serum 0緊緻淨肌排毒精華

📷 想要小顏其實唔難, 醫學美容有相當效果, 但我真怕怕注射療程既高風險因素... 都係家用美容既護膚品比較可靠!! 在家都可以一樣享受到小顏既效果, 就係用上IPSA全新Serum 0 緊緻淨肌排毒精華! 📷 IPSA 全新 Serum 0 緊緻淨肌排毒精華 含嶄新0 Complex 排毒複合物, 由楊桃; 魚腥草及綠茶葉等萃取組成, 有效舒緩淋巴管功能及循環, 改善肌膚水腫, 幫助排走肌膚多餘水分, 促進新陳代謝! 📷 📷 IPSA Serum 0 主要功效係排毒; 水潤; 小顏! 質地清爽唔黏笠, 推開後好快就被肌膚吸收, 爽身又舒服; 對後續護膚品有更好既吸收! 📷 想要小顏真真唔難, 配合0-Method按摩手法, 有助排走老廢物質, 瘦面排毒去水腫, 重塑面部線條; 不出一個月已經有明顯效果, 同大家分享一下: 大約3泵次分量既Serum 0塗勻全臉, 屈曲食指緊貼下巴, 拇指一邊施壓, 並由下巴位置開始沿著腮骨按壓至耳朵! 📷 📷 另一個按摩手法係握起拳頭, 於鼻翼旁顴骨下方向上按壓, 慢慢移動至耳朵前方, 有緊緻拉提之效! 📷 最後就係排毒去腫, 按壓耳朵前方及後方, 之後慢慢按壓滑向鎖骨位置, 加速淋巴循環, 達致消水腫, 促代謝! 📷 Serum 0 加上按摩手法會加速代謝, 用到第3日左右, 發現面部多左粒粒, 令肌膚底層既毒素浮現, 呢個係正常現象, 誘發出黎好過響被毒素Block住肌底!📷 IPSA Serum 0 真係幾好用, 效果亦相當明顯, 以下係我每一星期既側面拍照; 左邊呢張相係我岩岩開始用 Serum 0, 下顎jawline線條唔明顯, 有下垂肉... 一星期後開始有改善, 面頰兩旁感覺飽滿! 📷 自己可能唔覺效果, 但由別人嘴裡說出來,就會覺得係真係好Work, 因為有日同事問我係咪做左埋線療程, 覺得我塊面好似瘦左... 哈哈哈, 我唔做注射療程架!! 配合埋配合埋THE TIME RESET AQUA W 生肌水源素(流金水) 一齊使用可以加強保濕, 一次過解決多種肌膚問題, 去暗粒; 抗氧; 控油; 亮膚; 細緻; 改善粗糙膚質, 水潤小顏就係咁簡單! 📷 IPSA The Time Reset Aqua W 生肌水源素(HK$320/200ml) 📷 IPSA Serum 0 緊緻淨肌排毒精華 (HK$700/50ml)

********** 登記升級版IPSALYZER肌底毒素測試 免費換領全新Serum 0體驗裝 >https://bit.ly/2m1zrPN **********

官方網站: https://www.ipsahk.com/ Facebook專頁: IPSA HK

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page