top of page
  • Writer's picturecheChee

帶口罩都可以有透白肌膚♥Clarins Bright Plus Serum

呢幾日天氣特別好, 即刻去擁抱大自然!! 嘻嘻, 由鰂魚涌出發到大風㘭, 再上天梯去石礦場經返大譚水塘, 最後回大風㘭落鰂魚涌完結! 不過行山人士都唔少, 我都唔太敢除口罩... 你知道嗎? 長期帶口罩會令肌膚缺氧, 令膚色暗啞及色斑增生... 想膚色均勻透亮, 就要令肌膚重新呼吸!! 唔帶口罩係一個辦法; 但帶口罩都可以有透白肌膚, 就要靠Clarins Bright Plus Serum 我成日都戶外運動, 尤其太陽下跑步, 我就係鐘意出身汗既感覺! 我都擔心長期曬住肌膚會黑幾度, Bright Plus Serum無有怕! 獨有雙注氧美白科技, 以桃金孃及西印度櫻桃籽萃取, 有效激活細胞含氧力; 精華質地乳液狀, 輕輕塗開後已經極速滲透, 滋潤得黎好似為肌膚注入氧氣一樣, 通透度提升!! 不得不讚Bright Plus Serum對於暗瘡印特別有效!! 將少少精華濕透化妝棉再敷響暗瘡印上便, 唔洗兩日就淡左好多好多, 真係好Work, 真係要試下! 由即日起至4月30日前, 於官網或專櫃購買透亮光感淡斑精華30ml只需HK$670 更即可享限時買1享7優惠!!! 官網購買免運費, 仲可額外自選6件試用裝> https://bit.ly/32bclbk Clarins Bright Plus Serum 透亮光感淡斑精華 (HK$670/30ml) 官方網站: https://www.clarins.com.hk/ Facebook專頁: ClarinsHongKong Instagram: clarinshk 分享到此為止, 拜拜~ °゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚° ♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com #LetMySkinBreathe #Brightening #透白淨斑 #口罩肌 #美白小bubble #美白 #透亮

Recent Posts

See All

皺紋會令你老一點… 延緩衰老用Retinol吧!

你認識A醇Retinol嗎? 早幾年前聽過呢個字, Retinol係一種具備獨特抗皺既成分, 但講到抗皺好似有排都未關我事… 不過Retinol而家對於我黎講就好重要, 唔單止可以促進表面皮膚更新, 更有助恢復肌膚密度及緊緻度; 簡單黎講, Retinol有效減退老化跡象, 即係延緩衰老, 令肌膚保持年輕! 呢支係Kiehl’s 創新醫學淡紋緊緻再生精華 Retinol Skin-Renewing

平衡微生態為肌膚打好基礎♡Lancôme Génifique小黑瓶

幾時都話底子打得好, Facial都可以唔洗做! 哈哈, 我真係好少去做Facial; 唔係唔鐘意做Facial, 一來因為疫情有風險, 二來我好怕被Sell買Course… 所以我寧願比多少少心機去護膚, Keep住有靚靚肌膚! 人體由50%細胞及50%微生態組成, 微生態平衡係肌膚表面不可或缺既一部份! 隨着年齡; 生活習慣及外在環境不斷變化等等, 微生態系統漸漸失衡, 導致肌膚脆弱, 缺水…

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page