top of page
  • Writer's picturecheChee

平衡微生態為肌膚打好基礎♡Lancôme Génifique小黑瓶

幾時都話底子打得好, Facial都可以唔洗做!

哈哈, 我真係好少去做Facial; 唔係唔鐘意做Facial,

一來因為疫情有風險, 二來我好怕被Sell買Course…

所以我寧願比多少少心機去護膚, Keep住有靚靚肌膚!


人體由50%細胞及50%微生態組成,

微生態平衡係肌膚表面不可或缺既一部份!

隨着年齡; 生活習慣及外在環境不斷變化等等,

微生態系統漸漸失衡, 導致肌膚脆弱,

缺水…細紋…粗糙…暗沉…等肌膚問題漸現;

而平衡微生態可以有效築起肌膚屏障,

抵抗病源體入侵, 同時減慢肌膚衰老!

就係為肌膚打好基礎既秘密!


升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶) 蘊含強大7種益生元及益生菌萃取物,

有效修復肌膚微生態, 令肌膚感覺更強韌更穩定!

輕輕打圈推開按壓, 感到透薄且延展度高,

舒適滋潤又柔滑!!

平衡肌膚微生態令毛孔吸收力變好,

面色自然靚, 皮膚亦會健康D!


有調查研究指用左升級版嫩肌活膚精華 (Génifique小黑瓶)1小時後,

回復肌膚防禦屏障77%,

更有效修復肌膚10大歲月痕跡,

還原年輕肌膚, 令肌膚增加彈性加倍緊緻!


而眼部肌膚較薄弱, 更加要好好護理!

Lancôme獨特專利配方利用微生態科研,

將7種益生元及益生菌萃取物結合透明質酸;

維他命CG及多種針對眼部輪廓既活性成分

對微生態發揮作用, 強化脆弱眼周肌膚屏障,

為肌膚抵禦污染並改善黑眼圈!


由眼頭至眼尾輕輕按壓, 秒速強韌肌膚屏障,

即時柔滑光澤, 趕走疲倦眼!



為眼部按摩, 可以增加血液循環,

配合適當按摩技巧, 舒緩眼部浮腫,

改善黑眼圈問題變得輕易!



ADVANCED GÉNIFIQUE SERUM


ADVANCED GÉNIFIQUE YEUX


Facebook專頁: Lancôme

Instagram: lancomeofficial



分享到此為止, 拜拜~



°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°



♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥


Recent Posts

See All

皺紋會令你老一點… 延緩衰老用Retinol吧!

你認識A醇Retinol嗎? 早幾年前聽過呢個字, Retinol係一種具備獨特抗皺既成分, 但講到抗皺好似有排都未關我事… 不過Retinol而家對於我黎講就好重要, 唔單止可以促進表面皮膚更新, 更有助恢復肌膚密度及緊緻度; 簡單黎講, Retinol有效減退老化跡象, 即係延緩衰老, 令肌膚保持年輕! 呢支係Kiehl’s 創新醫學淡紋緊緻再生精華 Retinol Skin-Renewing

帶口罩都可以有透白肌膚♥Clarins Bright Plus Serum

呢幾日天氣特別好, 即刻去擁抱大自然!! 嘻嘻, 由鰂魚涌出發到大風㘭, 再上天梯去石礦場經返大譚水塘, 最後回大風㘭落鰂魚涌完結! 不過行山人士都唔少, 我都唔太敢除口罩... 你知道嗎? 長期帶口罩會令肌膚缺氧, 令膚色暗啞及色斑增生... 想膚色均勻透亮, 就要令肌膚重新呼吸!! 唔帶口罩係一個辦法; 但帶口罩都可以有透白肌膚, 就要靠Clarins Bright Plus Serum

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page