top of page
  • Writer's picturecheChee

我愛肉骨茶

📷 黎到新加坡一定要食肉骨茶, 剛好酒店附近有間出名的發傳人肉骨茶, 當然要黎食過痛快~ 📷 我住響Park Hotel Farrer Park, 步行至發傳人肉骨茶只需10分鐘, 超方便哩~

食店充滿懷舊風情, 店內貼滿與名人/藝人既合照, 周潤發發哥都有黎食啊! 📷 Menu有其他選擇, 不過我只係點左肉骨茶,

S$8肉骨, S$11.5排骨(一字骨)

先喝一口湯, 好好味啊~ 實在是太好飲, 湯充滿住胡椒及肉味, 熱騰騰又帶點胡椒辣!

而肉...肉骨看上去好似好硬及難以咀嚼, 但事實並不如此, 肉骨既肉好容易就咬開; 排骨帶有少少肥膏, 比起肉骨更軟更易入口, 喜歡食骨既人一定要點選排骨啊! 📷 老闆娘仲不飢為我添加胡椒湯, 超開心呀, 哈~ 📷 發傳人肉骨茶 地址: 154 Rangoon Road, 218431, (Little India Tekka Serangoon Road)

分享到此為止, 拜拜~

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page