top of page
  • Writer's picturecheChee

我愛肉骨茶2

酒店附近有2間著名肉骨茶店, 步行距離只係10-20分鐘左右; 今日就黎食黃亞細肉骨茶~ 📷 經典肉骨茶只需S$7.8 仲有綜合肉骨茶(即排肉及龍排) 而且仲有數粒蒜頭! 📷 濃濃既肉骨茶氣味散發, 先喝一口湯, 比之前一間更濃口味; 胡椒拌著肉骨, 加上差不多整個蒜頭, 味道非常濃郁! 📷 吃左一半左右, 店員會前來送上肉骨湯; 而且仲可以添飲, 我好似添左3次定4次哩~ 📷 呢間既肉骨茶味道好濃厚, 而且胡椒味勁好多, 感覺就係食完之患感冒, 哈~

黃亞細肉骨茶 地址: 208 Rangoon Road, 218453, (Little India Tekka Serangoon Road)

分享到此為止, 拜拜~

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page