top of page
  • Writer's picturecheChee

打造完美肌膚♥來自日本深海活水Re:sea

Updated: Aug 1, 2019

水份佔人體大約70%左右, 所以水對於我地黎講係好重要! 身體要水; 肌膚要水, 水係每日不可或缺! 最近我就用上水為基礎既Re:sea, 肌膚保養其實好簡單! 📷 Re:sea為日本品牌, 意思為Retrieve from the SEA 重新從海洋獲得珍貴寶藏! 秉承日本傳統對素淨完美肌膚既堅持, 結合傳統; 科學與大自然智慧, 以來自深海活水既沉靜; 美麗與天然, 以「活水. 補水. 水光」大三海洋元素, 打造完美肌膚! 📷 呢支係Reborn系列既 海洋保濕爽膚水, 蘊含有高濃度高知縣深海4000米深層海洋水, 有效軟化膚質, 撫平細紋, 為隨後既護膚程序作好準備! 📷 📷 我會用化妝棉配合爽膚水一齊使用, 透過化妝棉更有效清除殘留物; 輕輕拍打可以收斂毛孔, 平衡油脂分泌, 重煥肌膚天然屏障! 📷 爽膚水後會用上Reborn海洋活水精華, 蘊含Matrixyl3000複合配方, 有助刺激體內膠原蛋白; 彈性蛋白及 透明質酸增生, 自然修復細紋! 加上極細分子輕易被肌膚吸收, 有效改善乾燥皮膚, 激活細胞增生, 促進肌膚新陳代謝! 📷 📷 我最鐘意都係Re:sea既Marine Nano Cream 海洋提亮修護納米面霜! 📷 面霜可以幫助肌膚保濕補水, 而Marine Nano Cream用上高端納米技術結合深層海洋水, 有助肌膚瞬間吸收並提供美白功效; 富含魚子精華及荷荷巴酯, 激活皮膚細胞再生及減緩衰老過程, 有效修復肌底彈性纖維, 修補保濕屏障! 📷 📷 見到藍色點點嗎? 就係納米藍色微囊精華, 盛載保濕同活性成分; 推開後就會滲透至肌底, 滋養皮膚及抗氧化! 而且Marine Nano Cream更富含魚子精華, 可以維持及激活皮膚重要功能, 重建皮膚組織及修復受損肌膚, 係一個美膚駐顏珍品! 📷 📷 我會先少少咁塗上面, 然後慢慢打圈推開, 再用按壓手法至吸收! Marine Nano Cream一d都唔痴立立, 而且好快被皮膚吸收, 為肌膚建立無形保護膜 有效保濕同修護肌膚; 肌膚水分足夠, 皺紋幼紋都會減淡! 📷 📷 保養其實好簡單, 從古到今都係追求長生不老, 心境保持年輕; 外貌保持年輕, 就要從護膚保養開始! 補濕係護膚大前題, 肌膚水份足夠就有效減慢肌膚問題出現; 用左一排Re:sea肌膚唔再暗啞, 提升左肌膚彈性及豐潤度, 感覺年輕有活力; 肌膚有足夠水份毛孔會更覺細嫩哩~ 📷 (左起) Reborn Moisturizing Toner 海洋保濕爽膚水 (HK$357/150ml) Reborn Booster 海洋活水精華 (HK$500/30ml) Marine Nano Cream 海洋提亮修護納米面霜 (50g)

Re:sea 官方網站: http://www.resea.co/ Facebook專頁: Re:sea HK Instagram: Re:sea 銷售點: HKTV mall

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page