top of page
  • Writer's picturecheChee

把握陽光過後72小時★SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate

Updated: Aug 1, 2019

📷 我好鐘意戶外活動, 尤其陽光與海灘, 雖然曬太陽可以殺菌增強免疫力; 但紫外線對皮膚唔好, 會好易變黑或者乾燥, 怎至加快肌膚衰老, 所以每次戶外活動後 我都會加強肌膚護理! 📷 其實肌膚問題浮現響面上之前 既72小時已經於肌底形成, 所以要把握關鍵72小時, 從肌底增強免疫力, 咁先可以更有效抵禦侵害! 📷 SHISEIDO Ultimune Power Infusing Concentrate 紅妍肌活免疫再生精華 以革命性免疫再生技術ImuGeneration Technology 研發而成, 蘊含靈芝精華及鳶尾根精華; 仲有多重超卓減壓成分, 如酵母葡聚糖; 配方匯聚天然草本成分, 有效抗氧化; 抗菌; 抗炎, 同時鞏固肌膚屏障, 穩定肌膚狀態! 📷 雖然名稱為免疫力精華, 但其實係Pre-Serum (肌肌液), 用於爽膚水後 精華前, 有助促進免疫力細胞增生; 全面增強肌底防禦力; 啟動肌膚自我修復力量! 📷 SHISEIDO Ultimune免疫力精華 帶有減壓及鎮靜作用既玫瑰香氣及蓮花香氣; 質感水潤幼滑, 美容顧問既專業塗抹手法, 加強肌膚吸收, 迅速滲透, 就好似無形保護膜咁! 📷 📷 SHISEIDO Ultimune免疫力精華 可以將之後用既護護品功效更為提升; 鞏固肌膚屏障, 就算同陽光玩遊戲 都有穩定肌膚狀態, 唔受侵害; 皮膚睇起來年輕緊緻更有彈性! 📷 SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 紅妍肌活免疫再生精華 (HK$1050/75ml)

官方網站: https://www.shiseido.com.hk/ Facebook專頁: SHISEIDO

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page