top of page
  • Writer's picturecheChee

日本美髮料理✪蘋果生薑入饌Hair Recipe防斷髮洗護產品

Updated: Aug 1, 2019

📷 女生最鐘意就係試新野, 尤其洗護髮產品, 無計啦, 女生都係貪靚鐘意整色整水; 我每隔幾個月就電染燙, 髮質好極有限... 近排比我搵到隻好野, 係日本營養師匠心打造既 美髮の料理 Hair Recipe 「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品!! 📷 成份天然自然對產品加分啦, 生薑係人都知係寶, 佢富含姜辣素, 係天然抗氧化物, 頭髮同毛囊無咁容易被破壞; 而蘋果含原花青素, 同樣係天然抗氧化物, 蘊Vitamin A&C 及生物素, 有助令頭髮健康強韌生長, 防止頭髮變簿! 📷 Hair Recipe既日本營養學家 嚴選天然食材, 採用當造期既美容食材, 將蘋果生薑入饌, 用水果養髮代替化學添加, 健康系女生必備洗護產品之一哩! 📷 今次Hair Recipe蘋果薑洗頭水呢個創新組合, 以清新蘋果香中和生薑氣味, 氣味溫和甜美, 帶黎清新既感覺! 📷 我個人好鐘意薑既產品, 我睇過報告話 生薑有使頭部皮膚血液循環正常化, 促進頭皮新陳代謝, 活化毛囊組織, 有效預防脫髮/白髮, 更能刺激新髮生長! 📷 📷 用完蘋果生薑洗頭水洗髮過後, 感覺幫我徹底洗掉頭髮污垢; 再配合埋蘋果生薑護髮精華素塗抹髮尾位置, 讓營養滲透入頭髮, 從內修復加保護, 之後沖洗乾淨就可以了! 📷 洗髮後要盡快弄乾頭髮, 如果頭髮保持濕漉漉狀態就會好易滋生細菌; 用風筒吹頭髮至八成乾就最好! 📷 📷 用左一排頭髮柔軟又堅韌, 頭髮都少左截掉, 防斷髮功效非常好唯~ 而且產品係0矽無添加, 頭髮無負擔; 毛囊唔會被阻塞, 秀髮先可以健康生長! 📷 Hair Recipe 「蘋果x生薑」防斷髮洗護產品

Facebook專頁: Hair Recipe HK 銷售點: 萬寧獨家發售

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page