top of page
  • Writer's picturecheChee

眼睛明亮有神采☻全靠自然捲翹角蛋白美睫

Updated: Aug 1, 2019

📷 自問睫毛都算濃密, 不過就我就好懶豬豬, 懶得夾睫毛/塗Mascara, 所以成日都比人話我無神... 不過今日開始我擁有精靈大眼睛喔~ 📷 📷 呵呵, 我去左做角蛋白美睫! 角蛋白美睫有助保持原生睫毛之餘, 同時增強睫毛既彈性同光澤度, 最重要係唔傷睫毛! 📷 夾睫毛好容易會整斷睫毛; 而塗Mascara就要好有技巧, 塗得唔好可能會變曱甴腳, 如果溶妝就更慘慘, 無啦啦變Smoky Eye\(//∇//)\ 📷 我搵左好朋友幫我做角蛋白美睫, 手勢好就肯定架啦, 最重要係佢一定係用有品質既產品; 尤其用響咁近眼部位置喎, 所以我特別注重產品質素! 📷 角蛋白美睫以修護睫毛為前提, 先固定睫毛, 再用角蛋白精華 以修護方式定下睫毛捲翹度! 📷 當睫毛吸收左角蛋白精華養份後, 無時無刻都可以有捲翹效果; 而且往後生長既睫毛亦會較強韌! 📷 療程需時約一小時左右; 完成後睫毛自然上翹, 雙眼有放大效果之餘亦更覺精神! 📷 我自己就非常滿意!! 左邊係做角蛋白之前; 右邊係咪精靈又大眼呢~ 📷 我朋友工作室除左角蛋白美睫之外, 佢最拿手既係光影霧眉; 運用素描既明暗原理, 一層一層咁分配好色界, 再控制深淺分色界, 令眉部皮膚自然形成線條, 產生素描立體朦朧逼真感!

嘿~ 遲下我都要過黎搞搞條眉! 📷 眉型再現 Dream Come True 地址: 旺角西洋菜街南街1A號百寶利商業中心10樓1003室 Facebook專頁: 眉型再現工作室分享到此為止, 拜拜~

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page