top of page
  • Writer's picturecheChee

緊緻提升好效果✩゚Ultra360環迴刺激膠原再生

📷 女人唔補好易老真係講得無錯! 尤其過左25歲後, 膠原流失特別快; 除左進食花膠進寶外, 醫美療程都可以幫助肌膚保持年輕; 不過我唔係分享注射療程, 而家風險較低效果同樣明顯既醫學療程 - Ultra360逆齡緊膚療程! 📷 Ultra360逆齡緊膚療程所採用既係BTL儀器機, 採用英國新一代超頻技術, 係全球唯一獲美國FDA及歐盟CE雙重認證既超頻緊膚技術, 將超聲波與單極射頻結合, 能量傳送至真皮層激活膠原增生, 重建肌底支撐肌膚變得飽滿緊緻, 有效減淡皺紋等衰老跡象! 📷 療程前當然要見一見美容顧問, 了解清楚肌膚狀況同問題先可以知道最佳既保養方法! 美容顧問同我分析過後, Ultra360逆齡緊膚療程好適合我, 可以刺激膠原增生, 提升蘋果肌, 更可改善黑眼圈及眼紋等, 即係唔單止面部肌膚適用, 就連脆弱既眼部周都適合使用! 📷 📷 Ultra360機頭細細, 可以更集中將能量傳送, 療程期間肌膚會感覺到微暖, 刺激膠原再生; 激活細胞, 肌膚即時緊緻提升, 改善鬆弛下垂等肌膚問題! 📷 📷 美容師以高速熟練既手勢, 於肌膚不停打圈及提拉, Ultra360以規律性既超聲波震動, 令射頻能量均勻分佈, 瞬間將皮膚及細胞之間既管道擴張, 環迴立體傳送射頻能量直達膠原層底部! 📷 做完一邊面已覺好有效果!! 蘋果肌瞬間提升, 何需注射填充物呢~ 虎紋同眼紋都淡埋, 真係好高興! 最重要係Ultra360既安全性高, 無須麻醉或冰敷, 肌膚清潔乾淨就可以進行療程; 做完之後仲可以即刻出街, 因為一d紅腫或者敏感/創傷都無, 超方便快捷既提拉緊緻療程哩! 📷 📷 如果你對呢個療程都有興趣, 可以經呢條link登記> http://bit.ly/2NpKuxx 以優惠價HK$380體驗Ultra360逆齡緊膚療程, 係堅有效果既療程啊! 📷 Ultra360逆齡緊膚療程謝沇錤醫學美容提供 分店地址:

銅鑼灣旗艦店> 羅素街38號金朝陽中心28樓全層

旺角分店> 亞皆老街8號朗豪坊辦公大樓2708-10室

尖沙咀分店> 堪富利士道8號格蘭中心1203-07室

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page