top of page
  • Writer's picturecheChee

菅式美容♡骨気美脚 幫我放鬆繃緊肌肉|改善粗硬腿型

Updated: Aug 1, 2019

📷 我愛運動尤其跑步, 因為可以全身瘦! 但跑步導致腿部肌肉特別強壯, 唉... 所以近排我努力尋找改善腿型既方法, 聽說打BOTOX可以立即放鬆小腿肌肉, 但我就冇勇氣去打針… 又聽說韓國有種骨氣療法 可以用人手改善深深既骨骼及肌肉線條, 唔通要飛去韓國先有救? 搜尋後發現香港有間有認證既美容院, 專門做呢類養生修型療程, 幸運地唔洗飛去韓國咁遠, 銅鑼灣就有一間! 📷 菅式美容係香港唯一獲得 「韓國小顏骨気美容協會」認可既美容中心, 菅式既骨気師需接受骨気療法培訓 及多重考試評核, 獲取由日本頒發既資格證書, 之後先可以為客人提供徒手整形治療! 📷 一入門口見到好多面模型, 其實呢個係菅式美容既皇牌療程, 小顏美學, 修正面部骨骼輪廓! 而我要試既, 亦係皇牌之一既「骨気美脚」! 顧問同我傾完, 建議我做埋「溫灸瓷石能量」, 改善腿部線條, 同時舒緩腿部既繃緊肌肉, $580做足兩個療程, 值得一試! 📷 由日本來既國際級美容院與街坊小店不同, 有獨立房間, 窗外睇到超大景觀, 外面有化妝間, 且空間感十足, 唔會覺得逼夾! 而使用既護膚產品更係 殿堂級骨気導師菅貞子個人品牌哩~ 📷 📷 先進行溫灸瓷石能量, 利用右邊最大既頭溫熱按摩穴位, 放鬆繃緊肌肉, 從而疏通淋巴系統, 促進血液循環, 排走體內老舊廢物及毒素! 📷 📷 腿部經過暖暖既溫灸瓷石能量, 大小腿肌肉都得到放鬆, 本身疲倦既感覺好快消失! 📷 之後就到正式既骨気美脚! 骨氣師使用正宗韓國矯形手技, 利用純天然; 物理性; 全人手針對大腿及小腿, 減輕大腿虛浮水腫, 放鬆緊繃大腿肌肉, 改善大小腿的既肌肉粗硬, 改善贅肉問題!

骨気美腳唔係一般既按摩咁簡單; 而為我進行療程既骨気師手勢非常了得, 有獨特既一套骨氣程序, 深入矯正骨骼層, 有助代謝大腿囤積既脂肪; 減低並阻斷贅肉堆積, 加強下半身血液循環, 從而改善小腿肌肉輪廓線條, 令雙腿纖長更輕盈! 📷 短短1小時既美腿療程, 幫我改善小腿肌肉外擴, 雙腿感覺輕盈左! 「骨気美脚 x 溫灸瓷石能量」特別適合 下半身水腫; 肌肉外擴(蘿蔔腿); O型腿X型腿; 內八步姿及習慣性翹腳等人士! 📷 來自日本既美容院果然高質, 我最欣賞佢地做到效果之餘, 不會太hardsell, 唔會嚇怕真心想改善問題既人, 呢點大讚!有興趣了解或體驗「骨気美脚 x 溫灸瓷石能量」療程, 可到http://www.kansbeauty.com/leg 地址: 銅鑼灣東角渣甸街50號渣甸中心22樓全層

分享到此為止, 拜拜~

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page