top of page
  • Writer's picturecheChee

蜜桃臀初成☻EMSCULPT 30分鐘強肌溶脂

Updated: Aug 1, 2019

📷 邊個話肥先可以做減肥療程? 錯 錯 錯! 錯晒! 我唔係肥, 如果要計算BMI既話我係好標準添; 不過我既肥膏同脂肪集中響下半身, 而且修線條可以令身型梗加好睇, 相信你都會有興趣呢個療程! 📷 講緊既係全球唯一無創強肌溶脂EMSCULPT! 著名英國儀器製造商 BTL 突破醫療科技, 燃燒脂肪同時強化肌肉既儀器, 更可以深入7cm直達肌肉層, 唔洗節食搣脂都可以輕鬆有靚身型! 📷 EMSCULPT通過核心技術 HIFEM (High-Intensity Focused Electro-Magnetic Energy) 高能聚焦電磁能, 將能量聚焦於深層肌肉, 直接刺激運動神經元, 達至接近100%極限肌肉鍛鍊; 產生高強度既擴張及收縮, 重塑肌肉結構令肌原纖維生長, 增加肌肉組織及蛋白質鏈! 📷 EMSCULPT獲美國FDA及歐盟CE雙重安全認證; 而且最方便既地方就係 躺著也能做運動! 只需放上導板後而調教度數; 我想要蜜桃臀, 而臀部係最受壓力, 所以治療師由低至高慢慢增加, 去到100%! 📷 感覺就好似去左按摩, 以磁波塑肌, 震動加揼揼既感覺, 肌肉收縮高達20000次; 速效減少頑固脂肪細胞! 📷 我只係做左一次EMSCULPT 都覺得臀部有效果! 每星期兩次EMSCULPT療程, 每次30分鐘, 連續兩星期, 四次為一個完整療程! 無需開刀做手術; 無需強烈運動訓練, 就幫我提升臀部; 而EMSCULPT仲可以用於腹部, 減少腹部脂肪, 增加肌肉量, 輕鬆擁有人魚線; 馬甲線及六塊腹肌! 📷 EMSCULPT療程唔會帶來疼痛感, 通過增加肌肉厚度及密度, 同時燃燒肌肉附近既脂肪組織, 令脂肪細胞死亡並由正常代謝排出體外; 所以療程前後都要多喝水啊! 📷 想有更好效果, 除左完成四次EMSCULPT療程外, 響屋企都可以加強臀部練習, 例如 Squad (深蹲): 蹲起身體時注意膝蓋不能超過腳尖 Lunges (弓步蹲): 單邊進行弓步蹲, 保持上身挺直 都可以加強美臀效果啊~ 📷 Emsculpt強肌溶脂療程程由VITALAGE提供 地址: 香港銅鑼灣耀華街25號丹納中心十二樓全層(時代廣場附近) Facebook專頁: Vitalage 查詢/預約電話: 3184-6198

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page