top of page
  • Writer's picturecheChee

誰說運動耳機只能運動時配戴♡ 採用Swarovski水晶的Jabra Elite Active 65t 限量版耳機連耳環套裝

Updated: Aug 1, 2019

📷 我格言係「愛運動女生最吸引」 所以我成日都會做運動; 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量; 最近我收到真 無線運動耳機, 邊個話做運動先可以戴耳機, 日常配襯都好靚喔~ 📷Jabra係專業通訊及音響方案領先品牌 , 而Elite Active 65t係 真無線運動耳機; 我呢款係採用Swarovski元素水晶既 水晶限量版耳機連耳環套裝, 限售800套架咋! 📷 耳機機身及便攜充電收納盒鑲嵌Swarovski水晶; 而附送既耳環我就好鐘意, 低調大方既設計; 鑲有Swarovski水晶, 幾時配戴都咁適合! 📷 📷 Elite Active 65t備有三款唔同尺寸矽膠耳塞, 抓力強勁, 我跑步跑左8km都無甩過出黎! 📷 Elite Active 65t通過IP56 防汗防水及防塵認證; 每次完全充電可使用5小時; 而便攜充電收納盒可為耳機完全充電兩次, 續航力長達15小時! 📷 超級建議下載「Jabra Sound+」app, 除左可以顯示耳機電量, Jabra Sound+仲可以手動調校EQ音樂等化器; 「高音甜; 中音準; 低音勁」 或者預設不同場景模式, 以及顯示運動表現追蹤數據! 📷 Jabra Sound+更可以調節收聽環境聲強弱; 仲可以調整通話時聽到自己聲音, 令免提通話更加自然! 📷 📷 耳機既左右按鈕有唔同既設定, 右耳機可以暫停/播放音樂; 接聽電話以及允許環境噪音進出; 而左耳機就可以調教音量及 選擇上一曲或下一首曲! 📷 我超鐘意Jabra Elite Active 65t, 除外型充滿個性品味, 看似平凡既耳環卻加配閃亮Swarovski 水晶, 係女生至愛哩! Elite Active 65t配備最穩定藍牙5.0連接配置及 附有獨特4個麥克風配置; 無論身處室內或室外, 任何時候既音質都係無懈可擊! 📷 📷 Jabra Elite Active 65t水晶限量版 耳機連耳環套裝 (零售價HK$2099; 限量800套) 只限於連卡佛網上店; K11 網上店she.com 網上店發售

官方網站: https://www.jabra.hk Facebook專頁: Jabra

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page