top of page
  • Writer's picturecheChee

跑步裝備分享✪AfterShokz TrekzAir AS650

Updated: Aug 1, 2019

📷 雖然身為運動女生, 但偶然都有懶懶豬既時候; 就好似今年出戰渣馬一樣, 就係練習唔夠! PB(Personal Best)無望不突止, 仲要比預期慢左好多... 📷 長跑除左要有恆心同耐力之外, 裝備都好重要! 話晒跑2小時以上, 聽住音樂跑感覺時間會過得快; 所以今次渣馬我就用上Trekz Air AS650! 📷 Trekz Air同一般藍牙耳機最唔同既地方 係用上骨傳導技術, 即係透過振動骨骼黎傳遞聲波既一種聲音傳導方式, 唔洗塞入耳仔都可以輕鬆聽到聲音/音樂; 加上超輕巧及OpenFit設計, 

戴著黎跑2小時都感覺舒適! 📷 📷 Trekz Air AS650用上超彈性鈦記憶合金支架, 機身輕盈仲唔會夾肉唔舒服; 而且更符合防水防塵認證! 今年渣馬天氣暖和且有少少毛毛雨, 所以跑步起上來好大汗, 但Trekz Air完全無失靈, 運作正常, 而且音質亦相當唔錯, 讚啊~ 📷 📷 賽後檢討... 練習真係好緊要! 話晒係半馬21km, 唔練真係唔好去跑; 今次出戰我練習唔夠, 完成時間唔太理想;

但好在我平時有做開運動, 所以跑完都仲有力跳得起, 哈哈! 📷 品牌: AfterShokz 型號: Trekz Air AS650 設計: 骨傳導 藍牙連接: 藍牙4.2 (A2DP/AVRCP/HSP/HFP) 頻率響應: 20Hz-20KHz 靈敏度: 100±3dB 收音咪: -40dB±3dB 無線範圍: 10米 電池: 鋰電池 續航力: 6小時 待機時間: 20天 充電: 2小時 重量: 30g

銷售網站: https://www.thinkinggroup.com/ Facebook專頁: Thinking Group

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page