top of page
  • Writer's picturecheChee

☻遊韓分享☻必食推介鮑魚海帶湯

📷 記得細細個既時候去旅行一定係跟旅行團... 而家呢個年代真係好少會跟團 :P 資訊科技發達, 自由行一d都唔難; 加上機票促銷活動, 我又飛啦, 哈~ 📷 第1次黎釜山我揀左南浦區Aventree Hotel, 地點非常方便, 最重要係商圈地帶, 食既玩既買既通通有, 附近就係釜山塔, 感覺就好似首爾明洞一樣; 而且附近美食超多, 個人推介五福海帶湯!! 📷 📷 最出名就係比目魚+鮑魚海帶湯, 價錢略有點貴, 16000-18000won係有鮑魚款式, 不過前菜有埋秋刀魚, 加上個海帶湯超美味, 都值番晒! 📷 📷 海帶湯賣相唔多吸引, 勁勁多海帶紫菜, 湯係超濃味, 而且唔覺得係味精湯, 喝第一口就會想繼續喝第二口! 📷 正所謂寶物沉歸底, 比目魚鮑魚海帶湯內有2隻 再加半條比目魚, 相當足料; 鮑魚唔算好大隻, 但勝在鮮味搭救! 我認為五福海帶湯係必食之選啊~ 📷 五福海帶湯오복미역 地址: 釜山廣域市中區南浦洞2街 25-10

分享到此為止, 拜拜~

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page