top of page
  • Writer's picturecheChee

☻遊韓美食分享☻釜山大學站必吃熔掉了的芝士吐司

📷 首爾去左N咁多次, 係時候要去下其他地方; 適逢有機票促銷活動, 即刻起飛快閃釜山! 📷 釜山無首爾咁多旅客, 本地人居多! 所以行街食野都係以韓文為主, 但無需擔心溝通問題, 因為我地仲可以手指指嘛, 哈~ 📷 酒店正正望住釜山塔! 我住既釜山酒店係南浦洞附近, 感覺有d似首爾明洞區, 有商圈可以慢慢逛; 附近仲有釜山塔, 晚上更有煙火表演; 逛夜左都仲有好多車仔小食店 (BIFF廣場)! 📷 黎到釜山都不忘感受一下大學氣息, 今次旅程去左釜山大學行個圈, 食下野~ 去左網紅推介既명물토스트名物吐司! 📷 명물토스트名物吐司除左售賣Toast之外, 仲有售賣鮮榨果汁等飲料! 吐司多達九款選擇, 而我就揀選左#9馬蘇里拉, 馬蘇里拉就係Mozzarella Cheese, 屬於軟林林芝士級別, 於烹調時會變稠, 可以做成拉絲效果! 📷 📷 嬸嬸兩三下手勢就整好啦; 餡料滿滿, 中間夾有生菜絲; 火腿片仲有好多好多芝士, 仲有特製醬汁, 香噴噴即刻就口水流!📷 我食過ISSAC亦食過EGG DROP, 雖然同樣係即叫即製, 但釜山大學既명물토스트真係好好味, 熱騰騰, Mozzarella Cheese仲要好似熔岩般一樣流出黎, 真係好正! 下次黎都要再食佢~ 📷 명물토스트名物吐司 地址: 釜山大學校門口斜對面 前往方式: 地鐵釜山大學站三號出口

分享到此為止, 拜拜~

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page