top of page
  • Writer's picturecheChee

靜悄悄讓肌膚變年輕♡日本美肌胎盤素

Updated: Aug 1, 2019

📷 年頭既時候為左避寒冬而去左新加坡旅遊; 新加坡一年四季都係夏天, 陽光普照日日都想游水! 就係因為太陽太猛烈, 唔落水都好易曬黑, 好在我有美肌胎盤素! 📷 📷 美肌胎盤素係日本百年藥廠 連同一木研究所研發及生產, 佢地開發每款產品都極具安全及功效保證! 📷 唔想咁快衰老就要從多方面入手, 進食營養食物; 做運動; 吸收有益陽光等等, 但有時候我地身體未必吸收足夠營養, 所以額外既補充品係必需! 美肌胎盤素著重改善肌膚問題, 有助令皮膚水潤有彈性; 更可緊緻抗皺紋, 令肌膚保持最佳既皮膚狀態, 返老還童逆齡生長! 📷 美肌胎盤素匯集5大殿堂級美肌成分, 其中胎盤精華嚴選自日本GMP認證工場, 進行去除雌激素及殺菌程序, 再造成20倍超強濃縮, 令每粒份量都包含1000mg胎盤素, 高效可靠! 胎盤素含豐富美肌營養蛋白質; 多醣; 卵磷脂等等, 有助美白補水, 淡化色斑; 更可增加肌膚免疫機能! 📷 另外仲蘊含膠原蛋白; 神經醯胺; 低分子透明質酸 及 輔酶Q10! 膠原蛋白有提升肌膚彈性之效; 透明質酸同神經醯胺就有助皮膚鎖水保濕; 而輔酶Q10有超強抗氧化, 激活細胞能量, 有效延緩衰老! 📷 食法簡單, 只需每日1次; 每次4粒! 放入口後帶有乳酪味, 雖然好味但唔建議咬碎食, 因為會影響產品功效, 所以最好都係用水吞! 📷 一樽美肌胎盤素大概為20日份量, 如果緊急情況, 好似我咁想極速美白均勻膚色; 或者改善肌膚缺水問題, 就可以一日食6粒, 加強效果! 📷 而家市面上都有唔少胎盤素既產品, 不過主要係護膚品為主; 食用既就真係好少見! 胎盤素功效係幾好, 但始終唔夠服食後咁吸收; 我只係食左美肌胎盤素兩個多星期, 感覺肌膚白番, 水潤又有彈性, 唔怪之得有急救美魔女之稱啦~ 📷 EX Placenta 美肌胎盤素 (一盒80粒/20日分量)

官方網站: https://www.konwayshop.com/ Facebook專頁: 一木研究所ICHIKI 銷售點: 萬寧 查詢及銷售熱線: 2832-9168

分享到此為止, 拜拜~

°゚。・*.゚✩˂特別嗚謝 品牌 邀請˃✩゚.*・。゚°

♥歡迎邀約合作試用♡出席活動♥ fb.me/chanchecheee chanchechee@gmail.com

Recent Posts

See All

夏日必備防曬 ♡ Sulwhasoo UV Wise 防曬霜

我愛運動係為左出汗果種快感! 出汗可以排毒, 出汗可以瘦身, 出汗可以趕走負能量! 有人運動為減肥; 有人運動為大隻; 每人目標唔同... 不過做運動需要化妝嗎? 等我同大家分享我既運動妝容吧! 陽光下運動有好處亦有壞處... 不過壞處真係一個都嫌多! 紫外線會促進肌膚, 造成斑點細紋等問題; 做運動我好少化妝, 但一定一定會塗防曬產品! 尤其高效防曬SPF50+/PA++++抗紫外線, Su

bottom of page